На Полтавщині розпочато закупівлю системи електронного документообігу

На придбання СЕД депутати виділили 2,5 мільйони гривень

На Полтавщині розпочато закупівлю систем…

Кошти на реалізацію цієї ініціативи депутати виділили ще на 9 сесії VII скликання від 26 липня 2016 року відповідно до змін Програми розвитку місцевого самоврядування на 2016-2017 роки, повідомляє Depo.Полтава, посилаючись на прес-службу обласної ради.

Поступово електронний документообіг буде впроваджуватися і в інших владних та комунальних установах - облдержадміністрації, райдержадміністрацій, районних рад, установ, організацій і підприємств комунальної форми власності області. Також заплановано створення Єдиного інформаційного простору Полтавської області.

Запровадження системи електронного документообігу є першочерговим кроком на шляху до електронної демократії в регіоні та запорукою ефективного державного управління.

"Це наша чергова відповідь скептикам, які говорили, що це неможливо, бо такого ніхто не робив раніше. Давно треба засвоїти: важко – не означає неможливо. Потрібно відмовитись від совкового стандарту «хай буде, як буде». Далі у планах, після впровадження електронного документообігу в обласній раді, залучити до цього процесу органи місцевого самоврядування області. Вони підуть шляхом, який прокладемо ми", - заявив голова Полтавської обласної ради Олександр Біленький.

Базовими перевагами впровадження СЕД є раціоналізація робочого часу працівників установ, а також економія державних коштів, у тому числі і на закупівлю паперу.

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Полтава

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme