Касирку черкаського магазину, яка відмовилася обслуговувати покупця українською, звільнили

В супермаркеті говорять, що касир повинен відповідати тією мовою, якою до нього звернулися

Касирку черкаського магазину, яка відмов…

Адміністрація супермаркету приносить вибачення своїм гостям за поведінку касира. Такі дії неприпустимі для співробітників мережі, повідомляє Depo.Полтава з посиланням на "Прочерк".

Нагадаємо, що у супермаркеті "Сільпо", що у центрі Черкас, касир не захотіла обслуговувати покупця державною мовою та навіть покликала охоронця, аби вивести його. Ситуація обурила багатьох черкащан.

Адміністрація магазину говорить, що провела зустріч з працівником.

"Згідно з загальноприйнятими правилами ввічливості та стандартами сервісу мережі "Сільпо" працівники мають відповідати гостю тією мовою, якою він звертається до персоналу закладу. Даний випадок, це приклад, коли особиста позиція людини впливає на рівень якості роботи. Після інциденту керівництво супермаркету провело зустріч з працівником. З точки зору рівня обслуговування покупців та поведінки на робочому місці дії працівниці не можуть вважатися професійними. За результатами зустрічі було прийняте спільне рішення про завершення трудових відносин. " - йдеться в повідомленні прес-служби "Сільпо".

Чи понесуть якесь дисциплінарне покарання охоронці, які підкорилися неадекватним вказівкам касирки і вивели чоловіка, наразі невідомо.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Черкаси

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme