На Черкащані чоловік колекціонує унікальні мотоцикли

Черкащанин відновлює легендарні мотоцикли Другої світової

На Черкащані чоловік колекціонує унікаль…

На старовинну техніку Ярослава Плодистого, на якій він іноді їздить вулицями свого села Білозір'я та Черкас перехожі реагують бурхливо. Чоловік понад 20 років займається реставрацією старовинних мотоциклів та вже зібрав чималу колекцію, пише Depo.Полтава з посиланням на Вікка.

Гордість колекції - напівгусеничний мотоцикл високої прохідності NZU Kettenkrad 1941 року випуску. Диво-техніка, схожа на танк, була на озброєнні Вермахту та збереглася в Україні в єдиному екземплярі.

Щоб відновити техніку, яка пережила буремні часи, знадобилося 7 років. При цьому кожну деталь, до найменшої, вдалося відновити у повній відповідності до оригіналу. Нові деталі виготовляли на замовлення у Чехії та Німеччині. Із Європи замовляли навіть "рідну" фарбу.

На війні німці використовували цей мотоцикл для перевезення десантників, розвідувальників. На ньому стоїть оригінальний 1500-кубовий 36-сильний двигун марки "Опель" зразка 1936 року. Попри свою вагу з автомобіль – 1250 кг – цей штурмовий мотоцикл міг перевозити трьох людей та розвивати швидкість до 70 км/год.

Такий гусеничний мотоцикл у повсякденні можна побачити хіба що у фільмах про війну. Тому, коли Ярослав Плодистий виїжджає на ньому у люди, демонструє на мотовиставках та байкерських зльотах, унікальна техніка не залишає байдужим нікого.

Усього в колекції черкащанина більше двох десятків ретро-мотоциклів.
Серед експонатів – легендарний BMW R35 1949 року, відновлений до ідеального стану. 350-кубовий мотоцикл чоловік придбав у дідуся із Чернігова. Каже, той тримав двоколісного у своїй хаті, тому він дуже добре зберігся, вціліли навіть шини.

Ще один експонат, відреставрований восени минулого року, – триколісний Zundapp KS 750 із причепом, 1943 року випуску, який також використовувався у військових цілях.

Цей штурмовий мотоцикл підвищеної прохідності міг тягнути два причепи або гармату. На заводі до них кріпилися залізні ящики по боках, а згодом їх замінили шкіряними сумками. У них возили продукти, білизну, хліб тощо.

Наразі чоловік реставрує ще два раритетні мотоцикли - R5 1937 року і R4 1935 року випуску, які планує завершити вже в цьому році. У цілому в планах Ярослава Плодистого - поповнити свою колекцію ще не одним відреставрованим експонатом, які, можливо, стануть родзинкою його майбутнього музею.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Черкаси

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme