На Крюківському вагонозаводі розпочали перший капітальний ремонт вітчизняного "Тарпана"

Задля безпеки пасажирів, на Крюківському вагонозаводі взяли в плановий ремонт електропоїзд "Тарпан", який об'їздив понад мільйон кілометрів

На Крюківському вагонозаводі розпочали п…

На Крюківському вагонобудівному заводі розпочали перший капітальний ремонт вітчизняного міжрегіонального швидкісного електропоїзда ЕКр1-001 "Тарпан", повідомляє Depo.Полтава з посиланням на Кременчуцьку газету.

На одометрі першого "Тарпана" - 1,080 тис. км. Тому, згідно з технічними умовами "Укрзалізниці", він повинен пройти капітальний ремонт, хоча "відчуває" себе транспорт цілком пристойно. Таке рішення прийняли задля безпеки пасажирів, адже кожен мільйон кілометрів пробігу – це черговий неухильний капітальний ремонт.

Члени приймальної комісії відзначили, що навіть після такої тривалої експлуатації стан поїзда залишився задовільним. Однак, плановій ревізії підлягає все обладнання. Основний обсяг робіт - ремонт і відновлення ходових частин.

Проведуть перевірку, необхідний ремонт і обслуговування системи кондиціонування, діагностику технічного стану та ремонт електрообладнання поїзда, органів управління, інтер'єрів салонів, туалетів, контрольно-вимірювальних приладів, тягового електрообладнання. Що стосується кузовів вагонів, то за планом буде відновлено близько половини їх лакофарбового покриття.

Більший обсяг ремонтних робіт виконають працівники корпусу пасажирського вагонобудування і полускатно-тележечного цеху, але задіяні в них будуть практично всі підрозділи КВБЗ. Кінцевим результатом проведення капітального ремонту стане приведення всіх систем поїзда в початковий технічний стан.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme