На Полтавщині винищувачі відпрацьовували фігури вищого пілотажу

У Миргороді відбулися навчання, на яких льотчики-винищувачі удосконалювали майстерність пілотажу та ведення повітряного бою

На Полтавщині винищувачі відпрацьовували…

Льотчики 831 бригади тактичної авіації Повітряного командування "Центр" Повітряних Сил Збройних Сил України, що базується у Миргороді, на навчаннях почали відпрацьовувати тактичні прийоми ведення повітряних боїв та удосконалювати майстерність, виконуючи на винищувачах фігури вищого пілотажу, повідомляє Depo.Полтава з посиланням прес-службу 832 бригади.

За словами льотчика-інструктора Олександра Оксанченка, фігури вищого пілотажу не лише ефектно сприймаються любителями авіації, але й мають "практичне застосування" - використовуються під час повітряних боїв. З появою винищувачів четвертого покоління стали можливі фігури, які виконуються на критичних режимах польоту. Так з'явилися відомі "Дзвін", "Кобра", політ на гранично малих швидкостях та інші.

"Перевага у швидкості дозволяє льотчику-винищувачу отримати ініціативу під час бою та утримувати її, перебуваючи більшу частину часу в положенні атакуючого та присікаючи спроби противника відірватися від переслідування прямолінійним розгоном швидкості. Тому льотний склад 831 бригади тактичної авіації відпрацьовує такі маневри, як віраж, граничний по тязі, бойовий розворот з поворотом у внутрішній бік, гірка з виконанням бочки на виводі, напівпетля, переворот, коса петля. Саме вони найчастіше використовуються під час бойового застосування СУ-27", - пояснив полковник Олександр Оксанченко.

Так, застосувавши фігуру під назвою "Кадушка", коли літак обертається навколо своєї горизонтальної осі на 360 градусів зі створенням кутів атаки та збереженням загального напрямку польоту, льотчик із атакованого може перетворитись на акатуючого.

Ще одна відома фігура вищого пілотажу "Дзвін", включена до програми динамічного показу на авіашоу, не просто ефектний елемент демонстраційних польотів, але й надзвичайно корисний у вирішенні бойових завдань. Вона дозволяє подолати радари засобів проти-повітряної оборони, адже ніхто не очікує від бойового літака здатності "завмирати на місці".

При виконанні "Дзвону" літак проходить нульову швидкість після крутого набору висоти. Потім літак починає падати з поворотом корпусу в ту чи іншу сторону та круто пікірує донизу.

"Всі фігури пілотажу в залежності від конкретної ситуації виконуються з різними кутами атаки, різними радіусами і швидкостями. Щоразу льотчик обирає оптимальну на власний погляд серію фігур, яка допоможе зірвати прицілювання та атакувати самому. Успіх повітряного бою визначається не лише маневреністю та швидкістю, але й в першу чергу тим, наскільки добре льотчик оволодів мистецтвом пілотажу", - каже полковник Оксанченко.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme