На Полтавщині розпочато закупівлю системи електронного документообігу

На придбання СЕД депутати виділили 2,5 мільйони гривень
На Полтавщині розпочато закупівлю системи електронного документообігу
На Полтавщині розпочато закупівлю системи електронного документообігу

Кошти на реалізацію цієї ініціативи депутати виділили ще на 9 сесії VII скликання від 26 липня 2016 року відповідно до змін Програми розвитку місцевого самоврядування на 2016-2017 роки, повідомляє Depo.Полтава, посилаючись на прес-службу обласної ради.

Поступово електронний документообіг буде впроваджуватися і в інших владних та комунальних установах - облдержадміністрації, райдержадміністрацій, районних рад, установ, організацій і підприємств комунальної форми власності області. Також заплановано створення Єдиного інформаційного простору Полтавської області.

Запровадження системи електронного документообігу є першочерговим кроком на шляху до електронної демократії в регіоні та запорукою ефективного державного управління.

"Це наша чергова відповідь скептикам, які говорили, що це неможливо, бо такого ніхто не робив раніше. Давно треба засвоїти: важко – не означає неможливо. Потрібно відмовитись від совкового стандарту «хай буде, як буде». Далі у планах, після впровадження електронного документообігу в обласній раді, залучити до цього процесу органи місцевого самоврядування області. Вони підуть шляхом, який прокладемо ми", - заявив голова Полтавської обласної ради Олександр Біленький.

Базовими перевагами впровадження СЕД є раціоналізація робочого часу працівників установ, а також економія державних коштів, у тому числі і на закупівлю паперу.

Друзі, приєднуйтеся до наших груп "ВКонтакте" та у "Фейсбуці

Loading...
Loading...