У США знайшли легендарний корабель капітана Кука

Американські дослідники з Морського археологічного проекту штату Род Айленд виявили в гавані міста Ньюпорт місце затоплення судна "Індевор"

У США знайшли легендарний корабель капіт…

У 1768 - 1771 роках капітан Джеймс Кук відправився на судні в плавання в південні води Тихого океану. Він доплив до Австралії, досліджував східне узбережжя континенту і завдав його на карту, повідомляє Depo.Полтава з посиланням на N+1.

У серпні 1778 року під час війни за незалежність США недалеко від Ньюпорта відбулася битва за Род Айленд. В ході підготовки до бою британські військові затопили 13 кораблів, щоб блокувати гавань.

Вчені з археологічного проекту Рід Айленда вивчили гавань Ньюпорта і нанесли на карту дев'ять місць, де були затоплені британські судна. Також вони вивчили історичні документи, що знаходяться в Великобританії, і визначили, де були затоплені чотири кораблі з тієї п'ятірки, до якої входив "Індевор". Найближчим часом вони планують вивчити місце затоплення п'ятого корабля, а потім вивчити кораблі і артефакти на них, щоб зрозуміти де який корабель затоплений.

"Індевор" був побудований як судно для перевезення вантажів в 1764 році, в 1768 році його купив королівський військово-морський флот. Він призначався для наукової місії і повинен був дослідити моря, що оточують Terra Australis Incognita, "невідому південну землю". У 1768 року судно під управлінням капітана Кука вийшло з англійського порту Плімут, обігнув мис Горн і попрямувало до островів Полінезії.
У 1770 році "Індевор" став першим кораблем, які досяг східних берегів Австралії.

Після повернення до Англії в середині 1771 року, судно майже три роки ходило до Фолклендських островів, а в 1775 році було продано в приватні руки і перейменовано в "Лорд Сендвіч", а у 1778 році затоплено під час морської блокади біля берегів Рід Айленда.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme