ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Харківський метрополітен купує вагони у Крюківського заводу

Згідно інформації в системі держзакупівель ProZorro, підписано відповідний договір вартістю 198,96 млн грн
Depo.
11 липня 2016 16:20
ФОТО: depo.ua
Харківський метрополітен купує вагони у Крюківського заводу
Харківський метрополітен купує вагони у Крюківського заводу

Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ, Кременчук Полтавської обл.), єдиний в Україні виробник пасажирських вагонів та вагонів метрополітену, до кінця поточного року поставить на адресу комунального підприємства "Харківський метрополітен" п'ятивагонний потяг, повідомляє Depo.Полтава з посиланням на Інтерфакс-Україна.

Згідно інформації в системі держзакупівель ProZorro, відповідний договір вартістю 198,96 млн грн (в тому числі 33,16 млн грн ПДВ) підписано сторонами 21 червня.

У складі поотягу - два головних вагони з асинхронним двигуном, два проміжних моторні вагони та один безмоторний. Середній термін служби вагонів - 31 рік.

Торги були проведені за договірною процедурою з урахуванням відсутності конкуренції.

Згідно з договором, 30 млн грн буде виплачено КВБЗ протягом місяця з дати підписання договору, а потім щомісячно - 15,26 млн грн (до червня 2018 року).

Як повідомлялося, Харківський метрополітен має намір протягом трьох років (до середини 2019 року) провести заміну обладнання рухомого складу і ряд інших ремонтів.

Відповідний тендер в травні поточного року виграло харківське ТОВ "ВАГО-РЕВ" (сума договору - 727,54 млн грн). В тендері також брало участь ПАТ "КВБЗ", пропозиція якого становило 727,64 млн грн.

Рік тому метрополітен також купив у КВБЗ пятивагонный склад метро за 118,8 млн грн.

КВБЗ є єдиним в СНД підприємством, що має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів - пасажирських і вантажних (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони). Завод також випускає запасні частини і візки для вантажних вагонів, колісні пари, вагони метро, ескалатори та запчастини до них, контейнери, дорожню техніку.

За підсумками 2015 року підприємство знизило виробництво вантажних вагонів на 83% - до 410 од., і модернізував 25 вагонів метро для Київського метрополітену.

У січні-березні 2016 року завод збільшив випуск вантажних вагонів у 5,9 рази (або на 64 од.) порівняно з аналогічним періодом 2015 року - до 77 од. (в зв'язку з одержанням замовлення з Туркменістану), але не справив жодного пасажирського вагона.

Харківський метрополітен у даний час налічує 29 станцій, які розташовуються на трьох лініях. Пасажирів обслуговують два електродепо з парком рухомого складу понад 320 од.

Друзі, приєднуйтеся до наших груп "ВКонтакте" та у "Фейсбуці".

Більше про життя Полтави читайте на