На Полтавщині для зимового утримання дороги-"бетонки" використовуватимуть дороговартісні реагенти
Спеціальні антиожеледні реагенти значно дорожчі за технічну сіль, але вони гарантують збереження покриття від руйнування
Служба автодоріг Полтавщини активно готується до зимового утримання нової цементобетонної дороги Н-31 "Дніпро – Решетилівка". Про це повідомили у Службі автомобільних доріг Полтавщини, пише Depo.Полтава.
Фахівці зазначають, що впродовж двох років після влаштування покриття не можна використовувати хлоридні реагенти, а відтак потрібно шукати безпечні для бетону матеріали.
Існує декілька видів таких антиожеледних реагентів. Вони активні при температурі до -50 °С, не знижують коефіцієнт щеплення, безпечні для бетонних покриттів і мають комплекс присадок, які забезпечують захист металів від корозії. Саме такі, ймовірно, використають і дорожники Полтавщини.
Такі реагенти значно дорожчі за технічну сіль, втім вони гарантують збереження покриття від руйнування. А вже за два роки можна буде повернутися до "економних" технологій.
Раніше сайт Depo.Полтава повідомляв, що 16 жовтня Управління житлово-комунального господарства виконкому Полтавської міської ради оголосило тендер на послуги з очищення дахів, покрівель, звисів та балконів будинків від бурульок, криги та снігу. Очікувана вартість тендера - 2 297 315 грн.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава