UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Новий міст через Дніпро на Полтавщині почнуть будувати навесні 2018 року

Китайці обіцяють побудувати міст ударними темпами за три роки замість проектних чотирьох

Новий міст через Дніпро на Полтавщині по…

Роботи зі зведення на Полтавщині мосту через Дніпро, в рамках будівництва обходу Кременчука, планують розпочати вже навесні 2018 року, повідомляє Depo.Полтава з посиланням на прес-службу Полтавської ОДА.

Про це 24 липня повідомили на зустрічі голови Полтавської ОДА, керівництва Служби автодоріг області, заступника міністра інфраструктури України та представників підрядної компанії з Китаю.

Будівництво обходу Кременчука, а надто - мосту через Дніпро неподалік райцентру - вкрай важливий проект не лише в масштабі області, але й для всієї держави. Таку думку мають представники Міністерства інфраструктури України.

"Це - державний інвестиційний проект, важливий для всієї України. Крім того, що такі мости "зшивають" країну, вони вкрай необхідні для забезпечення логістики, вантажних перевезень", -наголосив заступник профільного міністра з питань євроінтеграції Віктор Довгань.

Проект будівництва автодороги "Полтава - Олександрія" на ділянці обходу Кременчука, включаючи зведення мостової переправи через Дніпро, виконає китайська компанія China road and bridqe corporation. Саме з нею 22 березня цього року підписали Меморандум керівники "Укравтодору".

Два місяці пішло на оформлення передпроектної документації. Потому деталі обговорили з представниками китайської влади. Символічну капсулу в місці початку робіт планують закласти на свято Покрови та День українського козацтва - 14 жовтня цього року. Зробити це має Перший віце-прем'єр-міністр України Степан Кубів.

За проектом, загальна довжина обходу Кременчука становитиме 19,6 км, з яких майже півтора - довжина мосту через Дніпро. Вартість проекту - майже 338 млн доларів.

"Радий, що маємо порозуміння з підрядниками. Адже, при проектній тривалості робіт у чотири роки китайські фахівці беруться виконати їх за три" - наголосив Віктор Довгань.

Нині спеціалісти розглядають три варіанти місця, де з'явиться нова мостова переправа.

"Будівництво доріг та мостів – вкрай важлива державна задача. Проте, я також пропоную більше використовувати і річковий потенціал Полтавщини. Адже будівництво портів дозволить розвантажити місцеві автошляхи та швидше доставляти необхідні вантажі", - зазначив Валерій Головко.

Йшлося на зустрічі і про реконструкцію Крюківського мосту через Дніпро, що сполучає між собою дві частини Кременчука. Споруда, що перебуває на балансі "Укрзалізниці", вкрай потребує ремонту. Долучитися до неї планують і представники місцевої влади.

"Після обробки необхідних документів та визначення вартості робіт ми зрозуміємо, з якими сумами Кременчук і область вийдуть на співфінансування реконструкції Крюківського мосту", - наголосив голова Полтавської ОДА.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme