Полтавські депутати вирішували долю ганебної автодороги "Київ-Харків"

На засіданні містобудівної комісії вирішили 2 серпня зібрати спільну комісію міста й області, аби визначитися з подальшими діями щодо автодороги

Сьогодні, 31 липня у Полтаві провели засідання постійної депутатської комісії з питань архітектури та містобудування, на якому обговорили подальшу долю автодороги "М-03 Київ-Харків-Довжанський", повідомляє Depo.Полтава з посиланням на ЗМІСТ.

Ще у лютому поточного року полтавський відрізок траси М-03 Київ – Харків – Довжанський передали на баланс держави. Сьогодні ж депутат міськради Дмитро Сенчакович наголосив, що проблемні ділянки траси суміщаються з вулицями Харківське та Київське шосе, і ще 2011 року їх взяли на баланс міста та мали оформити паспорти доріг. Отже, в документах на передачу про дорогу не йшлося і вона лишається на балансі міста.

Начальник управління земельних ресурсів Юрій Трегубов наголосив, що акти передачі вже підписані головою Полтавської ОДА, тому зворотної дії не мають. А Сенчакович з цією думкою не погодився та зазначив, що ці документи не мають юридичної сили.

Обговорили і фінансове питання стосовно автодороги. Голова комісії Олег Бєлоножко вважає, що міський все ж зможе виділити близько 100–150 млн грн на ремонт занедбаної дороги.

Позицію Сенчаковича підтримав і директор Департаменту будівництва ОДА Тимофій Голбан. За його словами, для передачі траси на обласний баланс потрібне рішення Кабміну.

В результаті суперечок депутати дійшли рішення зібрати спільну комісію міста й області, щоб визначитися з майбутнім автодороги. Попередньо її запланували на 2 серпня. Міськраду представлятимуть шість депутатів та фахівці земельного і юридичного управлінь.

Нагадаємо, 17 липня під час прес-конференції мер Полтави Олександр Мамай зазначив, що міська рада більше не збирається займатись ремонтом автодороги "Київ-Харків", оскільки тепер вона офіційно перебуває на балансі "Полтавського облавтодору".

На ремонт траси знадобляться десятки, а то й сотні мільйонів гривень. За словами мера, якщо територіальна громада і прийме рішення допомогти "Облавтодору", то він вважає за потрібне використати ці кошти на ремонт місцевих доріг.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава