У Полтаві бійці АТО стали частіше звертатися за емоційною допомогою до фахівців

АТОвці звертаються за емоційною допомогою у 30% випадків, що на 4% більше, ніж за попередні 3 місяці

У Полтаві бійці АТО  стали частіше зверт…

Проаналізувавши всі дзвінки, які надходили до АТОЛ ЛІНІЯ за останні 3 місяці, можна визначити, які категорії осіб, постраждалих в результаті війни, і в якому відношенні вони були найбільш вразливими на цей момент (з 5 червня до 4 вересня 2016 року), повідомляє Depo.Полтава.

Так, зовсім не змінився відсоток членів сімей учасників бойових дій. Цей показник найбільший серед всіх категорій, які звертаються до даної служби, і становить 54%.

Натомість стало більше звернень від самих бійців. Тепер вони звертаються за емоційною допомогою у 30% випадків, що на 4% більше, ніж за попередні 3 місяці (з 4 березня по 4 червня 2016 року).

На 1% зменшилася кількість звернень від внутрішньо переміщених осіб, тепер цей показник становить 12%. 

Координатор полтавського офісу ГО КримSOS Ярослава Ребрик пояснює збереження тенденції тим, що ВПО - доволі закриті, і їм важко ділитися своїми проблемами. До речі, цього тижня у їхній організації почав працювати психолог, який може проконсультувати та допомогти наживо. Чи змінить це статистику звернень до АТОЛ ЛІНІЯ - покаже час.

Волонтери ж тепер звертаються лише у 4% випадків. Ця тенденція спаду у зверненнях до лінії емоційної допомоги зберігалася і в попередні період дослідження - з 4 вересня 2015 року по 4 березня 2016 року - 15%, з 5 березня по 4 червня 2016 року - 7%.

Майже без змін залишилися проблематика дзвінків, з якими звертаються до АТОЛ ЛІНІЯ. 21% дзвінків містять статусно-пільгові проблеми, решта (а це 79%) - психологічні.

У Полтаві бійці АТО  стали частіше звертатися за емоційною допомогою до фахівців - фото 1

Впродовж року найчастіше телефонують саме жінки (65%). Координатор ВСЕП Ольга Олексієнко пояснює, що причиною цьому є виховання, яке закладає стереотип, що чоловік має бути сильним, не жалітися, особливо психологам. 

Нагадаємо, 4 вересня 2015 року в Полтаві розпочала роботу АТОЛ ЛІНІЯ - волонтерська служба емоційної підтримки для учасників АТО, їх родин, волонтерів та внутрішніх переселенців. Створення ВСЕП  результат співпраці Литовської Республіки та Полтавської області. За цей час з допомогою іноземних спеціалістів вдалося підготували два набори волонтерів, зараз навчається третійнабір.

Безкоштовний номер, за яким можна звернутися до АТОЛ ЛІНІЯ  за допомогою - 0-800-20-30-20. ВСЕП працює щоденно з 17:00 до 23:00.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme