UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

В аварії аргентинської субмарини з'явився "німецький слід"

Після трагічної загибелі аргентинського підводного човна "San Juan" в поле зору розслідування потрапили німецькі фірми, причому вже не вперше

Поки сонорні пристрої восьми суден промацували морське дно в Південній Атлантиці в пошуках зниклого майже місяць тому аргентинського підводного човна, знову голосно зазвучали старі звинувачення в корупції німецьких компаній, повідомляє Depo.ua з посиланням на Focus.

Президент Аргентини Маурісіо Макрі заявив через дев'ять днів після зникнення підводного човна про необхідність проведення "серйозного і глибокого" розслідування причин аварії.

Зокрема, нагадали про те, що в 2011 році було завершено капітальний ремонт підводного човна, що зійшов з верфі у Емдені, Північне море, в 1983 році. Для цього були поставлені акумуляторні установки німецьких компаній Ferrostaal та EnerSys-Hawker. Вартість контракту склала 5,1 млн євро.

Аргентинський міністр оборони Оскар Агуад заявив, про "факт хабара" .

Раніше справа про імовірну корупцію, зокрема, про те, що при виготовленні 964 батарейних систем були використані неякісні матеріали, навіть доходила до суду, однак була "засунута під сукно".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme