У Полтаві планують розробити Маркетингову стратегію міста

Полтавська влада стверджує, що програма забезпечить краще залучення інвестицій, створення для полтавців нових робочих місць та розвиток туризму

У Полтаві планують розробити Маркетингов…

17 липня у Полтавській міськраді відбулася робоча зустріч щодо створення Маркетингової стратегії міста. Про це повідомляє Depo.Полтава з посиланням на прес-службу Полтавської мерії.

До обговорення цього питання були запрошені представники управлінь та відділів виконкому, КО "Інститут розвитку міста", громадських організацій міста, бізнесових структур, тощо. З 20 по 24 липня у Полтаві перебуватиме експерт проекту ПРОМІС, який буде спілкуватися з представниками різних напрямів, щоби отримати інформацію і мати уявлення щодо особливостей історії, культури, традицій та потреб нашого міста. Аби розробити Маркетингову стратегію міста, створять спеціальну робочу групу, до якої увійдуть представники різних напрямів діяльності. Робота над розробкою маркетингової стратегії буде тривати близько пів року.

"Що таке Маркетингова стратегія міста? Це комплекс дій, спрямованих на виявлення й просування інтересів Полтави та її мешканців. Такі заходи сприятимуть соціально-економічного розвитку обласного центру. Від продуманого, структурованого підходу залежить успішність залучення інвестицій, створення для полтавців нових робочих місць, розвиток туризму. Саме такий підхід послідовно забезпечує наша команда", – пояснила заступник міського голови з економічних та соціальних питань Тетяна Юрченко.

Раніше портал Depo.Полтава повідомляв, що 12 липня, під час позачергової двадцять п'ятої сесії Полтавської міської ради сьомого скликання, депутати звернулися до Кабміну щодо прийняття розпорядження про погодження передачі з комунальної власності у державну власність будівлі Полтавського Петровського кадетського корпусу.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme