У Полтаві бійці АТО стали частіше звертатися за емоційною допомогою до фахівців
АТОвці звертаються за емоційною допомогою у 30% випадків, що на 4% більше, ніж за попередні 3 місяці
- Полтава
-
14 сентября 2016 16:35
Проаналізувавши всі дзвінки, які надходили до АТОЛ ЛІНІЯ за останні 3 місяці, можна визначити, які категорії осіб, постраждалих в результаті війни, і в якому відношенні вони були найбільш вразливими на цей момент (з 5 червня до 4 вересня 2016 року), повідомляє Depo.Полтава.
Так, зовсім не змінився відсоток членів сімей учасників бойових дій. Цей показник найбільший серед всіх категорій, які звертаються до даної служби, і становить 54%.
Натомість стало більше звернень від самих бійців. Тепер вони звертаються за емоційною допомогою у 30% випадків, що на 4% більше, ніж за попередні 3 місяці (з 4 березня по 4 червня 2016 року).
На 1% зменшилася кількість звернень від внутрішньо переміщених осіб, тепер цей показник становить 12%.
Координатор полтавського офісу ГО КримSOS Ярослава Ребрик пояснює збереження тенденції тим, що ВПО - доволі закриті, і їм важко ділитися своїми проблемами. До речі, цього тижня у їхній організації почав працювати психолог, який може проконсультувати та допомогти наживо. Чи змінить це статистику звернень до АТОЛ ЛІНІЯ - покаже час.
Волонтери ж тепер звертаються лише у 4% випадків. Ця тенденція спаду у зверненнях до лінії емоційної допомоги зберігалася і в попередні період дослідження - з 4 вересня 2015 року по 4 березня 2016 року - 15%, з 5 березня по 4 червня 2016 року - 7%.
Майже без змін залишилися проблематика дзвінків, з якими звертаються до АТОЛ ЛІНІЯ. 21% дзвінків містять статусно-пільгові проблеми, решта (а це 79%) - психологічні.
Впродовж року найчастіше телефонують саме жінки (65%). Координатор ВСЕП Ольга Олексієнко пояснює, що причиною цьому є виховання, яке закладає стереотип, що чоловік має бути сильним, не жалітися, особливо психологам.
Нагадаємо, 4 вересня 2015 року в Полтаві розпочала роботу АТОЛ ЛІНІЯ - волонтерська служба емоційної підтримки для учасників АТО, їх родин, волонтерів та внутрішніх переселенців. Створення ВСЕП результат співпраці Литовської Республіки та Полтавської області. За цей час з допомогою іноземних спеціалістів вдалося підготували два набори волонтерів, зараз навчається третійнабір.
Безкоштовний номер, за яким можна звернутися до АТОЛ ЛІНІЯ за допомогою - 0-800-20-30-20. ВСЕП працює щоденно з 17:00 до 23:00.
Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Полтава
Все новости на одном канале в Google News
- 10:30 Военные награды в Украине: Сколько и каких орденов и медалей получили за войну (ИНФОГРАФИКА)
- 09:36Россияне ночью атаковали Украину 13 "шахедами": сколько удалось сбить
- 09:46В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в апреле
- 17:11Установка газового котла: правила монтажа и подключения Актуально
- 08:02На Полтавщине ночью произошло землетрясение
- 10:53В гидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в марте
- 10:03Оккупанты существенно снизили активность своей военной авиации, — Игнат
- 08:17Пожар после атаки дронов на Полтавщине тушили 85 огнеборцев
- 10:16Ракетный удар 15 февраля: на Полтавщине загорелся склад
- 09:15Собственная логистика и многоуровневая система контроля: как сеть АЗК UPG гарантирует высокое качество топлива
- 10:19Ветер до 25 м/с: в Украине объявили штормовое предупреждение
- 08:16Зеленский заявил, что хочет "обновить" руководство не только в армии
- 11:37В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в феврале
- 08:53Минреинтеграции собирается "оптимизировать" выплаты ВПЛ
- 09:18На Полтавщине вечером "приземлили" три российских дрона