На Полтавщині для зимового утримання дороги-"бетонки" використовуватимуть дороговартісні реагенти

Спеціальні антиожеледні реагенти значно дорожчі за технічну сіль, але вони гарантують збереження покриття від руйнування

На Полтавщині для зимового утримання дор…

Служба автодоріг Полтавщини активно готується до зимового утримання нової цементобетонної дороги Н-31 "Дніпро – Решетилівка". Про це повідомили у Службі автомобільних доріг Полтавщини, пише Depo.Полтава.

Фахівці зазначають, що впродовж двох років після влаштування покриття не можна використовувати хлоридні реагенти, а відтак потрібно шукати безпечні для бетону матеріали. 

Існує декілька видів таких антиожеледних реагентів. Вони активні при температурі до -50 °С, не знижують коефіцієнт щеплення, безпечні для бетонних покриттів і мають комплекс присадок, які забезпечують захист металів від корозії. Саме такі, ймовірно, використають і дорожники Полтавщини. 

Такі реагенти значно дорожчі за технічну сіль, втім вони гарантують збереження покриття від руйнування. А вже за два роки можна буде повернутися до "економних" технологій.

Раніше сайт Depo.Полтава повідомляв, що 16 жовтня Управління житлово-комунального господарства виконкому Полтавської міської ради оголосило тендер на послуги з очищення дахів, покрівель, звисів та балконів будинків від бурульок, криги та снігу. Очікувана вартість тендера - 2 297 315 грн. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme