Полтавці можуть поскаржитися на Укрзалізницю, зателефонувавши на гарячу лінію

Задля підвищення якості обслуговування пасажирів Укрзалізниця пропонує виявляти недобросовісних співробітників у телефонному режимі

Зателефонувавши за відповідним номером, необхідно повідомити автовідповідачеві свою проблему та залишити контактні дані, передає Depo.Полтава з посиланням на прес-службу Укрзалізниці. Пізніше із заявником зв'яжуться співробітники підприємства.

Крім того, у начальника потягу є книга скарг та пропозицій, яку він зобов'язаний надати пасажирам за першою вимогою.

Ідея створення гарячої лінії з'явилася завдяки скаргам у соціальних мережах, де про недобросовісних працівників Укрзалізниці читають тисячі людей. Нещодавно у Фейсбук з'явилася інформація від учасника АТО Василя Фесака, який через відсутність квитків змушений подорожувати у тамбурі потягу Костянтинівка - Київ.

Як повідомляють в Укрзалізниці зв'язатися із чоловіком після інциденту не вдалося. Ще одна жінка поскаржилася на незадовільний санітарний стан вагонів та несвіжу білизну. За обома фактами проводилося оперативне розслідування.

Номер телефону гарячої лінії (044) 465-33-44.

Більше новин про життя Полтавщини читайте на Depo.Полтава.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme