ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Полтавці можуть поскаржитися на Укрзалізницю, зателефонувавши на гарячу лінію

Задля підвищення якості обслуговування пасажирів Укрзалізниця пропонує виявляти недобросовісних співробітників у телефонному режимі
Depo.
6 серпня 2015 11:37
ФОТО: depo.ua

Зателефонувавши за відповідним номером, необхідно повідомити автовідповідачеві свою проблему та залишити контактні дані, передає Depo.Полтава з посиланням на прес-службу Укрзалізниці. Пізніше із заявником зв'яжуться співробітники підприємства.

Крім того, у начальника потягу є книга скарг та пропозицій, яку він зобов'язаний надати пасажирам за першою вимогою.

Ідея створення гарячої лінії з'явилася завдяки скаргам у соціальних мережах, де про недобросовісних працівників Укрзалізниці читають тисячі людей. Нещодавно у Фейсбук з'явилася інформація від учасника АТО Василя Фесака, який через відсутність квитків змушений подорожувати у тамбурі потягу Костянтинівка - Київ.

Як повідомляють в Укрзалізниці зв'язатися із чоловіком після інциденту не вдалося. Ще одна жінка поскаржилася на незадовільний санітарний стан вагонів та несвіжу білизну. За обома фактами проводилося оперативне розслідування.

Номер телефону гарячої лінії (044) 465-33-44.

Більше новин про життя Полтавщини читайте на Depo.Полтава.