В Полтаві розпочали навчання волонтери call-центру для учасників АТО

В Полтаві розпочалося навчання другого набору волонтерів ВСЕП "АТОЛ ЛІНІЯ"

В Полтаві розпочали навчання волонтери c…

Волонтерська служба емоційної підтримки працює в Полтаві з вересня 2015 року. За цей час волонтери допомогли більше, ніж 400 особам. Бійці АТО, члени їх сімей, волонтери та внутрішні переселенці дзвонять сюди безкоштовно та на засадах анонімності, повідомляє Depo.Полтава з посиланням на прес-службу "АТОЛ ЛІНІЯ".

В Полтаві розпочали навчання волонтери call-центру для учасників АТО - фото 1

За словами координатора "АТОЛ ЛІНІЯ" Ольги Олексієнко, емоційна підтримка - це перша ступінь психологічної допомоги. "Деяким людям достатньо просто виговоритися, зняти емоції. І їх стан нормалізується", - зазначає жінка.

Наразі у ВСЕП "АТОЛ" працюють 18 волонтерів, але через те, що не всі з них можуть продовжувати роботу (вагітність переїзд в інше місто, тощо) та плани про збільшення часу роботи лінії, адміністрація вирішила провести другий набір волонтерів.

Заявки могли подати всі бажаючі. Організатори встановили лише дві умови: по-перше, майбутні волонтери мали досягти 18 років, по-друге, мати бажання допомагати людям, які постраждали в наслідок війни на сході.

В результаті відбору до навчання приступило четверо осіб. Говорячи про свою мотивацію, майбутні волонтери (а всі четверо з них - жінки) сходяться на думці, що кожен має робити щось корисне, навіть не знаходячись на передовій. Так, Анна Карпенко, яка до цього 10 років брала участь у різних волонтерських проектах, а зараз вирішила приєднатися до «АТОЛ ЛІНІЯ», зазначає: "Ми не можемо за один день змінити світ, але можемо зробити це з собою та оточуючими. В кожного має бути більш високе, праведне заняття, окрім дому та роботи".

Навчання включатиме 15 занять, по 3,5 годин кожне. В якості педагогів виступлять волонтери call-центру, яких литовські спеціалісти емоційної допомоги виділили, як ведучих вчителів.

Навчання буде проходити за литовськими методиками, адаптованими до українського менталітету та ситуації в країні. Після закінчення теоретичних занять кожен з майбутніх волонтерів отримає 200 годин практики. Успішно пройшовши практику, курсант отримає сертифікат волонтера емоційної допомоги.

Ідея створити Волонтерську службу емоційної допомоги в Полтаві виникла ще в березні 2015 року. Call-центр - пілотний українсько-литовський проект, який фінансувався Програмою розвитку співробітництва та популяризації демократії Міністерства закордонних справ Литовської Республіки (Orange projects).

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme